Онлайн-курс
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Wordwall»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-1.1
|
10.05.2020
|
Н. ГАЛАТ
|
5
|
ОК-1.2
|
12.05.2020
|
А. ХАРИТОНОВА
|
8
|
ОК-1.3
|
12.05.2020
|
І. НЕСТОРЯК
|
8
|
ОК-1.4
|
12.05.2020
|
В. СТРИЖАК
|
8
|
ОК-1.5
|
12.05.2020
|
Р. СКОЛОЗДРА
|
8
|
ОК-1.6
|
14.05.2020
|
К. ТИТАРЕНКО
|
8
|
ОК-1.7
|
14.05.2020
|
Н. КОДАК
|
5
|
ОК-1.8
|
15.05.2020
|
О. БУЧМА
|
8
|
ОК-1.9
|
16.05.2020
|
О. ЄВЧУК
|
5
|
ОК-1.10
|
17.05.2020
|
Н. КОВАЛЬЧУК
|
5
|
ОК-1.11
|
17.05.2020
|
А. ХАРИТОНЕНКО
|
8
|
ОК-1.12
|
20.05.2020
|
С. ВИНОГРАДОВА
|
8
|
ОК-1.13
| |||
ОК-1.14
|
21.05.2020
|
Л. ШЕВЧЕНКО
|
8
|
ОК-1.15
|
28.05.2020
|
Г. ГЕВЯК
|
8
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів:
«Quizalize», «Gimkit», «Zoho»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-2.1
|
12.05.2020
|
Г. ФІЛЬ
|
8
|
ОК-2.2
|
12.05.2020
|
Л. МАШТЕГА
|
5
|
ОК-2.3
|
12.05.2020
|
О. МАРТИНЮК
|
5
|
ОК-2.4
|
12.05.2020
|
Ю. КОЛЕСНІКОВА
|
5
|
ОК-2.5
|
12.05.2020
|
С. БУРИМ
|
5
|
ОК-2.6
|
14.05.2020
|
В. СЕВЕРІН
|
8
|
ОК-2.7
|
19.05.2020
|
О. БУЧМА
|
5
|
ОК-2.8
| |||
ОК-2.9
| |||
ОК-2.10
| |||
ОК-2.11
| |||
ОК-2.12
| |||
ОК-2.13
| |||
ОК-2.14
| |||
ОК-2.15
|
Онлайн-курс
«Створення інтерактивних вправ із допомогою онлайн-сервісів: «Socrative» та «Udoba»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-3.1
|
18.05.2020
|
І. ГЕРАСИМОВА
|
5
|
ОК-3.2
| |||
ОК-3.3
| |||
ОК-3.4
| |||
ОК-3.5
| |||
ОК-3.6
| |||
ОК-3.7
| |||
ОК-3.8
| |||
ОК-3.9
| |||
ОК-3.10
| |||
ОК-3.11
| |||
ОК-3.12
| |||
ОК-3.13
| |||
ОК-3.14
| |||
ОК-3.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-флешкарток із допомогою сервісів:
«Quizlet» та «Аpp»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-4.1
| |||
ОК-4.2
| |||
ОК-4.3
| |||
ОК-4.4
| |||
ОК-4.5
| |||
ОК-4.6
| |||
ОК-4.7
| |||
ОК-4.8
| |||
ОК-4.9
| |||
ОК-4.10
| |||
ОК-4.11
| |||
ОК-4.12
| |||
ОК-4.13
| |||
ОК-4.14
| |||
ОК-4.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів:
«Quizizz», «Сlasstime», «Кahoot»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-5.1
|
18.05.2020
|
Т. ДЕНИСЮК
|
8
|
ОК-5.2
|
20.05.2020
|
О. ФЕРАПОНТОВА
|
8
|
ОК-5.3
|
21.05.2020
|
Т. ЛОМІНСЬКА
|
8
|
ОК-5.4
| |||
ОК-5.5
| |||
ОК-5.6
| |||
ОК-5.7
| |||
ОК-5.8
| |||
ОК-5.9
| |||
ОК-5.10
| |||
ОК-5.11
| |||
ОК-5.12
| |||
ОК-5.13
| |||
ОК-5.14
| |||
ОК-5.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів:
«Triventy», «Аnswergarden»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-6.1
| |||
ОК-6.2
| |||
ОК-6.3
| |||
ОК-6.4
| |||
ОК-6.5
| |||
ОК-6.6
| |||
ОК-6.7
| |||
ОК-6.8
| |||
ОК-6.9
| |||
ОК-6.10
| |||
ОК-6.11
| |||
ОК-6.12
| |||
ОК-6.13
| |||
ОК-6.14
| |||
ОК-6.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Umapalata»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-7.1
| |||
ОК-7.2
| |||
ОК-7.3
| |||
ОК-7.4
| |||
ОК-7.5
| |||
ОК-7.6
| |||
ОК-7.7
| |||
ОК-7.8
| |||
ОК-7.9
| |||
ОК-7.10
| |||
ОК-7.11
| |||
ОК-7.12
| |||
ОК-7.13
| |||
ОК-7.14
| |||
ОК-7.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Сlasstools»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-8.1
| |||
ОК-8.2
| |||
ОК-8.3
| |||
ОК-8.4
| |||
ОК-8.5
| |||
ОК-8.6
| |||
ОК-8.7
| |||
ОК-8.8
| |||
ОК-8.9
| |||
ОК-8.10
| |||
ОК-8.11
| |||
ОК-8.12
| |||
ОК-8.13
| |||
ОК-8.14
| |||
ОК-8.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісів: «Wordshoot», «Еtreniki»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-9.1
| |||
ОК-9.2
| |||
ОК-9.3
| |||
ОК-9.4
| |||
ОК-9.5
| |||
ОК-9.6
| |||
ОК-9.7
| |||
ОК-9.8
| |||
ОК-9.9
| |||
ОК-9.10
| |||
ОК-9.11
| |||
ОК-9.12
| |||
ОК-9.13
| |||
ОК-9.14
| |||
ОК-9.15
|
Онлайн-курс
«Створення інтерактивних завдань із допомогою сервісів:
«Flinga», «Whiteboardfox», «Twiddla», «Рadlet», «Linoit»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-10.1
|
21.05.2020
|
О. ФЕРАПОНТОВА
|
8
|
ОК-10.2
|
21.05.2020
|
В. БУГАЄНКО
|
5
|
ОК-10.3
| |||
ОК-10.4
| |||
ОК-10.5
| |||
ОК-10.6
| |||
ОК-10.7
| |||
ОК-10.8
| |||
ОК-10.9
| |||
ОК-10.10
| |||
ОК-10.11
| |||
ОК-10.12
| |||
ОК-10.13
| |||
ОК-10.14
| |||
ОК-10.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-коміксів із допомогою сервісів:
«Writecomics», «Storyboard»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-11.1
| |||
ОК-11.2
| |||
ОК-11.3
| |||
ОК-11.4
| |||
ОК-11.5
| |||
ОК-11.6
| |||
ОК-11.7
| |||
ОК-11.8
| |||
ОК-11.9
| |||
ОК-11.10
| |||
ОК-11.11
| |||
ОК-11.12
| |||
ОК-11.13
| |||
ОК-11.14
| |||
ОК-11.15
|
Онлайн-курс
«Створення онлайн-пазлів із допомогою сервісів:
«Jigsawplanet», «Рazlodrom»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-12.1
| |||
ОК-12.2
| |||
ОК-12.3
| |||
ОК-12.4
| |||
ОК-12.5
| |||
ОК-12.6
| |||
ОК-12.7
| |||
ОК-12.8
| |||
ОК-12.9
| |||
ОК-12.10
| |||
ОК-12.11
| |||
ОК-12.12
| |||
ОК-12.13
| |||
ОК-12.14
| |||
ОК-12.15
|
Онлайн-курс
«Створення інтерактивного відео з допомогою сервісів:
«Аpi.playposit», «Вiteable»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-13.1
| |||
ОК-13.2
| |||
ОК-13.3
| |||
ОК-13.4
| |||
ОК-13.5
| |||
ОК-13.6
| |||
ОК-13.7
| |||
ОК-13.8
| |||
ОК-13.9
| |||
ОК-13.10
| |||
ОК-13.11
| |||
ОК-13.12
| |||
ОК-13.13
| |||
ОК-13.14
| |||
ОК-13.15
|
Онлайн-курс
«Створення вебквестів із допомогою «Google Blogger» та «Learnis»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-14.1
| |||
ОК-14.2
| |||
ОК-14.3
| |||
ОК-14.4
| |||
ОК-14.5
| |||
ОК-14.6
| |||
ОК-14.7
| |||
ОК-14.8
| |||
ОК-14.9
| |||
ОК-14.10
| |||
ОК-14.11
| |||
ОК-14.12
| |||
ОК-14.13
| |||
ОК-14.14
| |||
ОК-14.15
|
Онлайн-курс
«Створення інтерактивного опитування з допомогою онлайн-сервісів: «Mentimeter», «Кahoot», «РroРrofs»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-15.1
| |||
ОК-15.2
| |||
ОК-15.3
| |||
ОК-15.4
| |||
ОК-15.5
| |||
ОК-15.6
| |||
ОК-15.7
| |||
ОК-15.8
| |||
ОК-15.9
| |||
ОК-15.10
| |||
ОК-15.11
| |||
ОК-15.12
| |||
ОК-15.13
| |||
ОК-15.14
| |||
ОК-15.15
|
Онлайн-курс
«Технологія створення флешкарток»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-16.1
|
26.05.2020
|
І. УСЕНКО
|
8
|
ОК-16.2
|
30.05.2020
|
Г. ГАВРОНСЬКА
|
8
|
ОК-16.3
| |||
ОК-16.4
| |||
ОК-16.5
| |||
ОК-16.6
| |||
ОК-16.7
| |||
ОК-16.8
| |||
ОК-16.9
| |||
ОК-16.10
| |||
ОК-16.11
| |||
ОК-16.12
| |||
ОК-16.13
| |||
ОК-16.14
| |||
ОК-16.15
|
Онлайн-курс
«Практичні рекомендації щодо написання есе»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-17.1
|
27.05.2020
|
І. БЕЗУГЛА
|
8
|
ОК-17.2
| |||
ОК-17.3
| |||
ОК-17.4
| |||
ОК-17.5
| |||
ОК-17.6
| |||
ОК-17.7
| |||
ОК-17.8
| |||
ОК-17.9
| |||
ОК-17.10
| |||
ОК-17.11
| |||
ОК-17.12
| |||
ОК-17.13
| |||
ОК-17.14
| |||
ОК-17.15
|
Онлайн-курс
«Практичні рекомендації щодо написання власного висловлення»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-18.1
| |||
ОК-18.2
| |||
ОК-18.3
| |||
ОК-18.4
| |||
ОК-18.5
| |||
ОК-18.6
| |||
ОК-18.7
| |||
ОК-18.8
| |||
ОК-18.9
| |||
ОК-18.10
| |||
ОК-18.11
| |||
ОК-18.12
| |||
ОК-18.13
| |||
ОК-18.14
| |||
ОК-18.15
|
Онлайн-курс
«Особливості формування ґендерної культури учнів»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-19.1
| |||
ОК-19.2
| |||
ОК-19.3
| |||
ОК-19.4
| |||
ОК-19.5
| |||
ОК-19.6
| |||
ОК-19.7
| |||
ОК-19.8
| |||
ОК-19.9
| |||
ОК-19.10
| |||
ОК-19.11
| |||
ОК-19.12
| |||
ОК-19.13
| |||
ОК-19.14
| |||
ОК-19.15
|
Онлайн-курс
«Особливості формування позитивного мислення учнів»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-20.1
| |||
ОК-20.2
| |||
ОК-20.3
| |||
ОК-20.4
| |||
ОК-20.5
| |||
ОК-20.6
| |||
ОК-20.7
| |||
ОК-20.8
| |||
ОК-20.9
| |||
ОК-20.10
| |||
ОК-20.11
| |||
ОК-20.12
| |||
ОК-20.13
| |||
ОК-20.14
| |||
ОК-20.15
|
Онлайн-курс
«Основи підприємництва»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-21.1
| |||
ОК-21.2
| |||
ОК-21.3
| |||
ОК-21.4
| |||
ОК-21.5
| |||
ОК-21.6
| |||
ОК-21.7
| |||
ОК-21.8
| |||
ОК-21.9
| |||
ОК-21.10
| |||
ОК-21.11
| |||
ОК-21.12
| |||
ОК-21.13
| |||
ОК-21.14
| |||
ОК-21.15
|
Онлайн-курс
«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати
й систематизувати вивчений матеріал?»
Номер сертифіката
|
Дата
|
ПІП здобувача освіти
|
Кількість
балів
|
ОК-22.1
| |||
ОК-22.2
| |||
ОК-22.3
| |||
ОК-22.4
| |||
ОК-22.5
| |||
ОК-22.6
| |||
ОК-22.7
| |||
ОК-22.8
| |||
ОК-22.9
| |||
ОК-22.10
| |||
ОК-22.11
| |||
ОК-22.12
| |||
ОК-22.13
| |||
ОК-22.14
| |||
ОК-22.15
|
Немає коментарів:
Дописати коментар