Розділи

31.07.20

Досягнення моїх учнів

Усі мої учні (100%) успішно складають ЗНО, 45 із них на ЗНО з української мови та літератури набрали 180-200 балів: Солодовник К (200 б.)., Матвіюк В., Канцеляренко Я., Биндю Т., Богдан Н., Прочай М. (199,5 б.), Силенко К., (198 б.), Мироненко Н. (197 б.), Пабат Н. (196 б.), Козир А. (196 б.), Редька Т. (196 б.), Міхієнко Ю. (196 б.), Карпенко А. (195 б.), Гребеник О. (194 б.), Крупка Ю. (193 б.), Фесенко О. (192 б.), Нечипоренко В. (192 б.), Умаєва Л. (192 б.), Харченко В. (190 б.); Михальчишина А. (189 б.), Аксьон А. (187 б.), Крутась А. (189 б.), Гопка І. (198 б.), Колешня (188 б.), Кисіль О. (188 б.), Фищук Н. (184 б.), Романченко Я., Сірик О., Богдан А., Войтенко В., Федоренко І. Цього року 15 моїх учнів отримали 10-12 балів (Мельник В. (12), Малій Ю. (12), Чаленко М. (12), Карпенко Ю. (11), Авраменко Я. (11), Бойко А. (11), Колош С. (11), Марченко Б. (11), Попова А. (11), Гнатова В. (10), Дуда Я (10), Савченко В. (10), Хмарук О. (10), Зацерковний Б. (10), Салій І. (10).
70-80% моїх учнів навчаються на бюджетній формі https://imgur.com/yMglEh5
Я підготувала 15 призерів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт:
1. Д. Безпала ‒ диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2009 р.;
2. Т. Омельченко – диплом ІV ступеня І етапу МАН, 2009 р.;
3. А.Мохно – диплом І ступеня І етапу МАН, 2010;
4. Д. Костюченко ‒ диплом ІІІ ступеня І етапу МАН, 2011р.;
5. А. Ткачук – диплом ІІ ступеня І етапу МАН, 2011 р.;
6. Т. Зданевич ‒ диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2013 р.;
7. А. Борщ – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІ ступеня ІІІ етапу МАН, 2015;
8. О. Линник – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2016;
9. Т. Зінченко – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2016;
10. Ю. Міхієнко – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу МАН, 2016.
11. В. Нечипоренко – диплом ІІ ступеняІІ етапу МАН, 2017.
12. Кантур А. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2018 р.
13. Гопка І. – диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2018 р.
14. Матвіюк В. - диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2019 р.
15. Канцеляренко В. - диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2019 р.
Пишаюся 5 з них, які гідно представили наукові роботи на всеукраїнському рівні.

Підготувала 22 призерів Всеукраїнської шкільної дистанційної олімпіади з української мови «Всеосвіта», 14 - Всеукраїнської Інтернет-олімпіади з української мови та літератури «На урок», 10 призерів Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, психології та педагогіки, 10 призерів всеукраїнських, обласних конкурсів, 115 учнів до участі в конференціях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_93.html ), 118 – у написанні наукових статей https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_91.html, 9 – практикумів:
1. Борщ А. Виховання сімейних цінностей старшокласників у процесі літературного діалогу з батьками: практикум / А. Борщ; заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавництво ФОП Лук’яненко В. В., ТПК «Орхідея», 2015. – 66 с.
2. Міхієнко Ю. В. Дизайн шкільної форми старшокласників: [практикум] / Ю. В. Міхієнко; заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавництво ФОП Лук’яненко В. В., ТПК «Орхідея», 2016. – 50 с.
3. Зінченко Т. А. Використання ефективних копінг-стратегій у процесі підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури: [практикум] / Т. А. Зінченко; заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавництво ФОП Лук’яненко В. В., ТПК «Орхідея», 2016. – 78 с.
4. Линник О. С. Технологія виконання домашніх завдань з української літератури в старшій школі: [практикум] / О. С. Линник; за заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавництво ФОП Лук’яненко В. В., ТПК «Орхідея», 2016. – 70 с.
5. Нечипоренко В. В. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій: [практикум] / В. В. Нечипоренко; заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : Видавництво НДУ імені М. Гоголя, 2017. – 68 с.
6. Андрійко О. І. Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва [Текст]: практикум / О. І. Андрійко; за заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : TARGET (Рекламно-поліграфічний центр), 2018. – 76 с.
7. Гопка І. Модель старшої української школи (за Законом України «Про освіту» (2017)): [практикум] / І. Гопка ; за заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : TARGET (Рекламно-поліграфічний центр), 2018. – 84 с.
8. Кантур А. А. Роль фізкультхвилинок у формуванні життєстійкості старшокласників: [практикум] / А. Кантур; за заг. ред. Т. І. Бутурлим. – Ніжин : TARGET (Рекламно-поліграфічний центр), 2018. – 56 с.
9. Канцеляренко В. Дизайн підручника для покоління Z: практикум / В. Канцеляренко; заг. ред. Т. Бутурлим. – Ніжин : TARGET (Рекламно-поліграфічний центр), 2019. – 44 с.

Найбільшим показником успішності учнів є їхня пізнавальна активність, бажання пізнати нове, уміння аналізувати, дискутувати, здатність бачити у звичайному незвичайне. Я залучаю учнів до позаурочної діяльності, презентуючи свою педагогічну активність в соцмережах: чим ближче вчитель до учнів, тим краще вони розуміють його / її потреби, бажання, інтереси. Старшокласники з відкритим серцем і бажанням навчитися відвідували безкоштовний дебат-клуб, переможці взяли участь у міжрегіональному етапі, а також разом зі мною відвідали фінальну гру «Молодь дебатує» в Харкові. Я завжди заохочую ініціативу учнів: будь-яка самостійна робота підтримується високою оцінкою, похвалою. Саме тому мені не обов’язково загадувати додому підготувати гру чи онлайн-тест, розробити наочність, створити малюнок, написати вірш. Я стимулюю їх до прояву самостійної активності: вони самі виявляють бажання щось зробити, адже їм це завжди цікаво. Це пов’язано з тим, що моє кожне домашнє завдання – нестандартне, не таке, як було. Якщо я опанувала нову онлайн-технологію – розробляю сама, демонструю її в класі, а через урок-два даю завдання створити певний онлайн-проєкт. Виходить, що вчитель укр. мови та літ за сумісництвом – інформатик. 

У своєму освітньому центрі «Школа успіху» я стимулюю учнів з допомогою оціночних карток, на яких написані позитивні афірмації, використовую безліч авторської наочності (зараз це 3 повні шафи, 7 наповнених пластикових боксів), мультимедійний супровід кожного заняття. Кожен урок, особливо в групі, - це знакова подія. Учні вже знаю, що буде щось новеньке, цікаве, незвичайне. Роблю все можливе, що систематично повторювати вивчений матеріал. Для цього створюю ряд авторських вправ (зараз маю більше 400 родзинок, які презентую вчителям у фейсбук-групі «Цікавинки на урок» https://www.facebook.com/groups/274316669862861/). Проводжу психологічні тренінги, ігри, мовні пікніки, квести, конкурси. Щомісяця визначаю «Лідера місяця» на основі усного бліц-опитування з укр. мови та літ. та сумарної кількості зароблених балів за 12 занять. «Лідер» отримує грамоту та невеличкий подарунок від «Школи успіху». Наприкінці року найбільш ерудований нагороджується чашкою з логотипом «Школи успіху». Уявити атмосферу на моїх заняттях можна, переглянувши сторінки сайту http://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=1157 http://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=1256

Багатьом учням завдяки авторській технології позитивного мислення допомогла подолати внутрішні комплекси, підвищити самооцінку, налагодити взаємини з ровесниками, а завдяки ряду авторським технологіям навчання в «Школі успіху» - підвищити рівень знань та вмінь на 3-4 бали. Тому для мене особисто рівень успішності учнів вимірюється не лише оцінками в журналі, а й рівнем розвитку життєвих компетентностей, умінням в негативній ситуації бачити вихід, трансформувати її на позитив, прагненням до рефлексії, саморозвитку та самореалізації. Саме тому мої заняття носять психолого-педагогічний характер – і я пишаюся, що здатність гармонійно поєднати психологію, педагогіку, методику викладання дають свій результат.

Немає коментарів:

Дописати коментар