Розділи

06.04.23

У 2020-2023 рр. залучено 8 спікерок до проведення 29 вебінарів від ОЦ “Школа успіху”

 У 2020-2023 рр. залучено 8 спікерок до проведення 29 вебінарів від ОЦ “Школа успіху”:

1.«Практичний кейс: розвиток креативного мислення на уроках словесності» (24.04.2020, Н. Немировська).
2.«Неймовірні ідеї для підвищення мотивації учнів до навчання шляхом використання різних способів візуалізації» (14.05.2020, Н. Немировська).
3. «Як в епоху змін потрібно формувати емоційний інтелект?» (11.06.2020, Н. Немировська).
4.«Просто про складне: онлайн-сервіси, які допоможуть створити презентації та інтерактивні робочі листи, вікторини» (04.09.2020, Н. Немировська).
5.«Упровадження методів критичного мислення на уроках словесності: Хто? ЩО? ЧОМУ?» (28.02.2021, Н. Немировська).
6.«Підготовка до ЗНО: галерея яскравих історій успіху для написання власного висловлення» (11.04.2021, Н. Немировська).
7.«Використання онлайн-технiк у роботi сучасного вчителя, або Цікаво про нецiкаве» (18.04.2021, Р. Максимова).
8."Як ефективно налаштувати зворотний зв’язок з учнями на уроках словесності?" (30.04.2021, Н. Немировська).
9. «Секрети інтерактивної підготовки до ЗНО з української мови та літератури» (14.05.2021, Т. Руденко).
10.«Відеоуроки: інструментарій для створення, ідеї застосування» (23.05.2021, А. Харитонова).
11.«Ефективна реалізація інтерактивних технологій у сучасному освітньому процесі» (24.09.2021, Т. Руденко).
12.«Сучасні технології в освіті: використанні інтерактивної дошки та робочих аркушів в освітньому процесі» (17.09.2021, Н. Немировська).
13.«Як навчити учнів самостійно готуватися до ЗНО з української мови та літератури: методичні рекомендації» (14.11.2021, Т. Бутурлим, Н.Немировська, Л. Король, А. Харитонова).
14.«Гейміфікація: освітня панацея чи "забавки"?» (26.01.22; Л. Король);
15.«Як створювати та використовувати уроки у відеоформаті» (30.01.22; А. Харитонова);
16.«Критичне мислення - наскрізне вміння НУШ» (15.04.22; Н. Немировська);
17.«Нові підходи до викладання фонетики, орфоепії, орфографії на уроках української мови в 5 класі НУШ» (12.08.22; Н. Немировська);
18.«Нові підходи до викладання синтаксису складного речення та пунктуації на уроках української мови в 5 класі НУШ» (23.08.22; Н. Немировська);
19.«Wizer, Live Worksheets, Formative як ефективні інструменти формувального та підсумкового навчання на уроках» (24.09.22; Н. Немировська);
20.«Про окремі етичні та психологічні аспекти ділового спілкування» (16.10.22; Т. Руденко);
21.«Soft skills: що? як? навіщо?» (30.10.22; Л. Король);
22.«Інтерактивні вправи для розвитку критичного мислення» (04.11.22; Н. Немировська);
23.«Сучасний (-а) учитель / учителька НУШ: перезавантаження чи перевантаження» (19.11.22; Л. Коваленко).
24.«Траєкторія особистісного та професійного розвитку сучасного вчителя» (Л. Коваленко, 18.02.23).
25.«Мультимедійні книги як засіб підвищення творчої діяльності учнів» (Н. Немировська, 25.02.23).
26.«Онлайн-інструментарій для дистанційного та змішаного навчання» (Л. Король, 26.03.23).
27.«Створення орієнтовних завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі» (І. Кисіль, 09.04.23).
28. "Мовні помилки навколо нас: як розпізнати та виправити їх" (Т. Коробоненко, 23.04.23).
29.«Секрети blended learning:як вчити і вчитися із задоволенням онлайн» (Р. Максимова, 29.04.23).

Немає коментарів:

Дописати коментар