Розділи

19.01.20

Артбуки


Мені сподобався прийом - використання артбука на уроці. Асоціативний метод - мій улюблений. Знаю, що з допомогою кольорових картинок, образів діти краще розуміють, засвоюють інформацію. Тому створюю флешкартки, презентації, наповнені картинками, спонукаю учнів генерувати власні асоціації.  Мода змінюється. Ще 3 р. тому всі були "помішані" на лепбуках", 2 р. тому - на кахуті та кластаймі,  минулого та цього року в тренді інтегроване навчання, флешкартки тощо. Використання артбука - це практично те ж саме, що й асоціативний малюнок, але чітко структурований та презентований у робочому зошиті по-іншому.  Зараз учителі в 4-5 разів більше витрачають на фарбу для принтера, папір, щоб зробити урок сучасним і незабутнім. Отож я роздрукувала шаблони кадрів із фільму (щоб не витрачати час на його малювання) і дала учням завдання - намалювати 6 кадрів до повісті М. Коцюбинського "Дорогою ціною". Це зайняло близько 20-25 хвилин, але результата того був вартий. Прийом арттерапії допоміг учням не лише розлабитися, вивільнити думки через творчість, а й глибоко осмислити твір, пережити емоційний стан персонажів. Мої очікування щодо позитивного результату здійснилися, окрім того маємо чудову паперову плівку кіно в інтерпретації учнів. Заплановане вдалося здійснити. Хотілося б, щоб такий вид роботи вони зробити вдома, проте зроблять це одиниці. Тому головне - не підганяти учнів, а дати можливість повноцінно виразити свої думки та емоції на папері. Дітям такий вид роботи сподобався. Це було видно по їхньому виразу обличчя, по тиші в класі, використанню нестандартних ідей та яскравих фарб. 





Немає коментарів:

Дописати коментар