Розділи

15.08.20

Пишаюся тим, що я – Учитель!

 Пишаюся тим, що я – Учитель! Своє серце та свою енергію віддаю дітям! Не шкодую на роботу ні сил, ні здоровя, адже це та діяльність, яка приносить мені задоволення. Чоловік каже: «Я думав, що ти після захисту кандидатської дисертації заспокоїшся, а тебе ще більше понесло». У багатьох після цієї знаменної події наступає депресія. Я боялася цього найбільше, адже після тріумфу дуже складно переживати поразку й розчарування (до цього в мене буд досвід 1,5-річної депресії). Тому відразу активізувала свої енергетичні ресурси й реалізувала власні творчі ініціативи, перебуваючи на посаді звичайного вчителя ліцею (не інституту чи університету (хоча 2 р. усе ж таки мені вдалося попрацювати за сумісництвом в альма-матер)). За період 2005-2019 рр. зробила багато, але зупинюся на тому, що я найбільше ціную, спогади про що навіюють мені віру в професію вчителя (хоч і з малою зарплатою).

1. Була завжди відмінницею, активісткою, спортсменкоюу центрі уваги. Маю професію не лише філолога, а й практичного психолога, що дуже мені допомагає в житті та професійній діяльності.

2. Захистила канд. дисертацію, працюючи в Ніжинському обласному педагогічному ліцеї на 1,5 ставки та маючи першокласника.

3. Не зламалась на життєвому шляху, коли були поразки, приниження, зустрічалася із заздрістю, підступністю, нещирістю, підлабузництвом, образами тощо. Моє кредо: «Підніми голову – і йди вперед, тому що ти -  молодець! Попереду багато перемог і відкриттів!»

4. Створила власний бізнес за 2 місяці – відкрила освітній центр «Школа успіху», отримавши грант. 25 серпня – 3 роки  моєму центру.

5. Увійшла в ТОП-50 найкращих учителів України (Національна освітня премія «Global Teacher Prize Ukraine – 2018»), до вісімки найкращих учителів української літератури (Національна освітня премія «GlobalTeacherPrizeUkraine – 2017») (http://officiel-online.com/news?id=8707).

6. Мене знають і поважають на Чернігівщині, упізнають на всеукраїнських заходах. Пишаюся, що маю багато віртуальних та реальних  друзів зі всієї України завдяки ФБ та цікавим проєктам («Молодь дебатує», «БомбеЗНО», «Global Teacher Prize Ukraine», «Учитель року», «На урок»).

7. З моєї ініціативи в Ніжині було проведено кілька заходів (я координувала їх): Усеукраїнську науково-практичну конференцію «Українська та світова література в сучасному контексті» (2012 р., 2013 р., 2014 р., 2015 р.), Міжрегіональний етап німецько-українського конкурсу «Молодь дебатує» (2018 р.), Усеукраїнський проект «Літня школа для освітян України» (2-4 серпня 2019 р.).

8. Успішно завершила 28 курсів офлайн та онлайн, узяла участь у 70 конференціях та 18 (не)конференціях, 92 вебінарах, 7 фестивалях, марафонах, 21 тренінгу, 5 проєктах.

9. Маю 161 публікацію: 1 автореферат, 20 посібників (4 у співавторстві), 37  статей у провідних фахових виданнях, 53 статей у збірниках матеріалів конференції, 50 – в інших виданнях.

10. Провела 20 авторських майстер-класів, 14 вебінарів, 8 семінарів, 7 тренінгів, 29 відкритих уроків і виховних заходів.

11. Узяла участь у проекті «БомбеЗНО», координувала організаційні моменти в Кам’янській ЗОШ І-ІІІ ступенів (2019 р.).

12. Є призером 39 освітянських всеукраїнських та обласних конкурсів.

13. Виступала спікеркою на V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014» («Шляхи підвищення професійної компетентності вчителя щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників» (Київ, 2014)), VШ Міжнародному фестивалі педагогічних інновацій («Підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання учнів»), зимовій сесії «Web-STEM-школа» (2018) («Сучасні підходи до підвищення компетентності вчителів щодо здійснення ґендерного виховання старшокласників» (https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=8RbrNwf6iPg )), на практичному інтенсиві освітнього проекту «На урок» («Технологія створення навчальних відеороликів» https://www.youtube.com/watch?v=Ay4dyBDvG_c (Харків, 2019 р.), платформі «Всеосвіта» («Особливості використання флеш-карток у процесі вивчення української мови та літератури» https://vseosvita.ua/webinar/osoblivosti-vikoristanna-fles-kartok-u-procesi-vivcenna-ukrainskoi-movi-ta-literaturi-59.html?fbclid=IwAR30qgzNGpqypBamofeemnEjxpTPhnF2Fmf3ziRmyQfjKzk9-mw6K7nFwDw ) (Київ, 2019 р.).

14. Підготувала 15 призерів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, 22 призерів Всеукраїнської шкільної дистанційної олімпіади з української мови «Всеосвіта», 14 - Всеукраїнської Інтернет-олімпіади з української мови та літератури «На урок», 10 призерів Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, психології та педагогіки, 10 призерів всеукраїнських, обласних конкурсів.

15. Підготувала 115 учнів до участі в конференціях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_93.html ), 118 – у написанні наукових статей, 9 – практикумів (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_91.html ).

16. Підготувала 45 учнів, які на ЗНО з української мови та літератури набрали 180-200 балів.

17.  Маю більше 100 нагород.

18. Маю сторінку в «Іnstagram», у «Facebook», групи: «Підготовка до ЗНО», «Цікавинки на урок» (близько 11 000 учасників).

19. Устигаю всім відповісти, поставити лайки, переглянути події дня, перевірити пошту, відповісти на 100 дзвінків за день, провести уроки в «Школі успіху», підготуватися до тригодинного вебінару (2-3 рази на місяць), розробити матеріали 40  онлайн-курсів, провести майстер-клас чи тренінг, засідання «Клубу щасливих освітян», продати через Інтернет свою продукцію, не встигаю по-людськи поїсти, поспать, відпочить, але все ж знаходжу для цього окремі дні.

20. Також я співзасновниця громадської організації «Ініціатива в дії», член освітнього осередку «ПедХаб», активна учасниця (не)конференцій.

21. Вивчала систему освіти Польщі, Німеччини, Чехії, Австрії.

Немає коментарів:

Дописати коментар