Розділи

25.02.24

Замовлення тренінгів

 Упродовж 19 р. мною проведено 38 тренінгів (16 - офлайн, 22 - онлайн), 19 майстер-класів, 8 семінарів, 98 вебінарів для вчительства України. Тому вважаю себе експерткою з питань цифрових технологій, методики викладання в НУШ, формування ґендерної культури особистості, досягнення внутрішнього балансу.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Із 2018 р. працюю як ФОП, проводжу тренінги на замовлення від Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”.
Цікаво? Хочете замовити тренінг для свого колективу? Завжди готова! Вартість 5-годинного заходу - 5000 грн.
https://t.me/+EB8uqrgsx10yYTcy
Деталі на сайті: https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
***
✅6 офлайн-тренінгів для освітян України від Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”: https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
1.«Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу в процесі вивчення української мови та літератури» (для вчителів м. Бровари та Київської області; 22.08.23);
2.«Крокуймо разом у доросле й самостійне життя” (для вчителів м. Ковель Волинської області; у рамках Усеукраїнського проєкту «Починаю з себе» (ГО «Твої кроки», 24.06.23);
3.«Створення навчального контенту за допомогою штучного інтелекту» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 22.12.23);
4.«Особливості формувального оцінювання в НУШ» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 12.01.24);
5.«Дизайн сучасного уроку» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 27.01.24);
6.«Створення та використання онлайн-тестів, онлайн-ігор в освітній діяльності» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 25.02.24).
✅15 онлайн-тренінгів для освітян України від Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”: http://surl.li/evhgd
https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
1.«Використання сервісів «AhaSlides», «Іnteracty», «Studystack», «Вookwidgets», «Knovio» в освітній діяльності» (для вчителів Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича Миколаївської міської ради Миколаївської області; 05.01.24);
2.«Нові підходи до створення сучасного уроку» (для вчителів Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича; 23.08.23);
3.«Особливості комунікації з учнями та ученицями в онлайн-форматі” (для учасників та учасниць Усеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Лідерство та обдарованість: сучасний науковий дискурс та освітня практика» (Київ, Інститут обдарованої дитини НАПН України; 16.02.24));
4.«Особливості інтерактивної підготовки до НМТ» (для вчителів Комунальної установи «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників»; заплановано 28.02.24).
5.«Використання сервісів «Slido», «Рeardeck», «Mentimeter», «Quizalize», «Вookcreator», «VistaCreate», «Flip Grid» в освітній діяльності» (22.01.23);
6.«Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Classtime», «Kahoot», «Quizizz», «Вaamboozle», «Quizlet» (29.01.23);
7. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Learnhip», «Weje», «Studystack», «Вuncee», «ToonyTool» (05.02.23);
8. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Вeautiful», «Learningapps», «TED-Ed», «Mural», «Рolleverywhere» (15.02.23);
9.«Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Miro», «Popplet», «Scrumblr», «Twinkl», «Аctionbound» (19.02.23);
10.«Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Emaze», «Piktochart», «Сalameo», «StoryJumper», «Bookcreator», «SlidesMania» (26.02.23);
11. «Створення орієнтовних завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі» (09.04.23);
12.«Як досягнути компромісу в діалозі «учительство та штучний інтелект» (20.05.23);
13.«Моделювання сучасного компетентнісно орієнтованого уроку в НУШ» (14.10.23);
14.«Як розвинути мотивацію особистісного росту» (29.10.23);
15.«Якісний зворотний зв'язок» (26.11.23).
✅17 онлайн-тренінгів від ГС «Освіторія»
https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
(листопад-грудень 2022 р.):
«Застосування діяльнісного підходу в НУШ»;
«Сучасний дизайн уроку НУШ»;
«Підготовка учасників освітнього процесу до звітного етапу Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2024».
✅10 офлайн-тренінгів від “Клубу щасливих освітян” (ОЦ “Школа успіху”)
1.«Як полюбити себе?» (02.09.18).
2.«Як створити власний бізнес?» (23.09.18).
3.«Інноваційні методи навчання покоління Z» (10.11.19).
4.«Використання онлайн-ресурсів в освітньому просторі» (10.02.19).
5.«Як виховати учня-новатора?» (09.10.19)
6.«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати й систематизувати матеріал?» – для вчителів України, оналайн (01.11.2019 р.).
7.«Ефективні техніки самозанурення. Ароматерапія як засіб пізнання власного
8.«Як пізнати власне “Я» (11.01.2020 р.)
9.«Визначення пріоритетів у житті сучасного педагога» (02.12.2019 р.)
10.«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати й систематизувати вивчений матеріал» (Ніжин, 01 листопада 2019 р.).
✅5 всеукраїнських онлайн-інтенсивів
1. "Штучний інтелект: легко й просто» (разом з І. Тріщук; 18.11.23)
2. «Психопрактики для відновлення позитивної енергії освітянства» (разом з О. Черкасом; 24.11.24)
3. "Хочу на урок НУШ!" (разом з А. Козенко; 25.01.24);
4. «Розвиток мовно-літературної грамотності учнів та учениць засобами цифрових технологій» (разом із М. Бойко; 01.12.23);
5. “Як мотивувати себе до продуктивної діяльності?” (разом з А.-М. Богосвятською; 17.01.24).
✅19 майстер-класів
1. «Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури» – для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2012).
2. «Формування ґендерної компетентності вчителя» – для вчителів Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради та студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2014).
3. «Профілактика схильності старшокласників до ґендерного насильства засобами української літератури» – для учасників міжнародної конференції «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей» (Тернопіль, 2014).
4. Презентація власного педагогічного досвіду для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2015).
5. «Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху» – для учасників Міжнародної наукової конференції «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» (Ніжин,
НДУ імені Миколи Гоголя, 2016).
6. «Сім’я без насильства – основа ґендерної гармонії» (майстер-клас із ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) – для учасників Міжнародної студентської науково-практичної конференції (Ніжин, НДУ імені Миколи Гоголя, 2017).
7. «Інноваційні підходи до формування життєстійкості старшокласників у процесі вивчення української мови та літератури» – для учасниківафілійованої (не)конференції
міні-EdCamp Чернігів «Учительcтво й учнівство – мистецтво бути разом. For future!» (Чернігів, 2018 р.).
8. «Технологія формування позитивного мислення старшокласників засобами української літератури» – для учасниківафілійованої (не)конференції mini-EdCamp Konotop «Школа успіху: учитель-натхненник = учень-лідер» (Конотоп, 2018 р.).
9. «Яким має бути урок сучасного філолога? (інноваційні техніки навчання покоління Z)» – для вчителів м. Бровари та Київської області (Бровари, 2020 р.)
10. «Інтерактивні прийоми формування позитивного мислення старшокласників. Зарубіжні освітні тренди» – для учасників ПедХабу (Ніжин, червень 2018 р.).
12. «Мистецтво відпочинку проактивного вчительства» – для учасників MiniEdCampKiev «Ідеальна школа: параметри вимір» (Київ, 1 листопада 2018 року).
13. «Інноваційні методи навчання покоління Z» – для вчителів м. Ніжин (Ніжин, 10 листопада 2018 р.).
14. «Використання метафоричних карток у навчально-виховному процесі як засіб формування успішної особистості учня» – для учителів м. Суми (Суми, 15 грудня 2018 р.).
15. «Формування психологічної готовності старшокласників до ЗНО на уроках української літератури» – для учасників (не)конференції міні-EdCamp «Новий формат освіти: мистецтво вчити та вчитися» (Ніжин, 18 травня 2019 р.).
16. «Особливості використання навчальних та розвивальних флешкарток у роботі з учнями” (Київ, «Академія інноваційного розвитку освіти», 30 листопада 2019 р.).
17. «Використання ефективних прийомів запам’ятовування» (Київ, ліцей «Греміум», 3 грудня 2019 р.).
18. «Інтегрована підготовка старшокласників до ЗНО з української мови та літератури (література, музика, живопис, архітектура, скульптура, кіно)» (Київ, ІІ “Академія ігрових технологій” (26 жовтня 2019 р.).
19. «Яким має бути урок сучасного філолога? (інноваційні техніки навчання покоління Z)» (Бровари, 14.02.2020 р.)
8 семінарів для вчителів Чернігівської області
1. «Застосування ґендерного методу на заняттях із української літератури в 10-11 класах» (Ніжин, 2007).
2. «Особливості інтерпретації ґендерної картини світу в романах Панаса Мирного, Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу» (Ніжин, 2008).
3. «Ідея егалітарного навчання в контексті вивчення української літератури» (Ніжин, 2008).
4. «Формування ґендерної гармонії у взаємовідносинах чоловіка та жінки» (Ніжин, 2008).
5. «Любов як основа ґендерної гармонії» (Ніжин, 2009).
6. «Модель ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука, Люко Дашвар») (Ніжин, 2011).
7. «Тропи» (соціокультурна змістова лінія: національно-патріотичне виховання, формування потреби бути успішною особистістю) («Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання») (Ніжин, 2016).
8. «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) («Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, 2017).
✅98 вебінарів: https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=2
✅ Презентувала свій досвід на 80 всеукраїнських та міжнародних конференціях: https://successnizhin.blogspot.com/p/blog-page_25.html

Немає коментарів:

Дописати коментар