Авторка та спікерка 104 вебінарів для освітян та освітянок України
68 вебінарів від ОЦ “Школа успіху”:
1.
«Використання онлайн-ресурсів у процесі підготовки старшокласників до ЗНО
з української мови та літератури» (ОЦ
«Школа успіху», 21.03.20).
2.
«Гейміфікація
як засіб підвищення навчальної мотивації учнів (на прикладі ігор з української
мови та літератури)» (ОЦ «Школа успіху», 04.04.20).
3.
«Ефективні методики узагальнення вивченого матеріалу з української мови
та літератури напередодні ЗНО» (ОЦ
«Школа успіху», 14.04.20).
4.
«Як в умовах дистанційного навчання не перетворитися на зомбі? (комплекс
психологічних вправ, практичні рекомендації, онлайн-ігри, інтерактивні
завдання)» (ОЦ «Школа успіху»,
30.04.20).
5.
«Написання власного висловлення (практичні вправи, рекомендації,
авторські техніки)» (ОЦ «Школа успіху»,
10.05.20).
6.
«Як спонукати учнів до саморозвитку в канікулярний період: система
практичних завдань, онлайн-технік» (ОЦ
«Школа успіху», 25.05.20).
7.
«Використання
цікавих онлайн-технік у роботі вчителя» (“Jeopardy”, “Seesaw”, “Hapyak”, “Classmarker”, “Genially”, “Emaze”, “Blendspace”, “Quizbean”, “Flipgrid”, “Quizlet”, “Webjets”, “Liveworksheets”) (ОЦ
«Школа успіху», 04.06.20).
8.
«Скринька
цікавих онлайн-технік для педагога» («Renderforest», «Crello», «Ourboox», «Boom Writer»,
«Storyjumper», «Piktochart», «Wooclap», «Studystack», «Miro», «Tricider», «Quiz game master», «Testmoz», «Purpose Games», «Classkick», «Collage Maker»,
«Formative», «Timetoast») (ОЦ «Школа успіху», 25.06.20).
9.
«Як провести засідання МО вчителів по-новому?» (ОЦ «Школа успіху», 09.07.20).
10.
«Урізноманітнення
форм роботи на уроці з допомогою онлайн-ресурсів («Вookwidgets”, “Renderforest”, “iSpring QuizMaker”, “Edraw Max”, “Рeardeck”, “Сoreapp”, “Maibax”, “Сacoo”, “Вubbl.us”, “Jigzone”, “Plickers”, “Storyjumper”, “Studystack”, “Boom Writer”, “Classkick”, “Collage Maker”, “Crello“)» (ОЦ
«Школа успіху», 12.08.20).
11.
«Просто про складне: онлайн-сервіси, які допоможуть створити
презентації та інтерактивні робочі листи, вікторини» (ОЦ
«Школа успіху», 04.09.20).
12.
«Феншуй для вчителів, або Як гармонізувати інтелектуальний простір в
освітньому закладі та вдома» (ОЦ
«Школа успіху», 19.09.20).
13.
«Як синтезувати різні навчальні дисципліни, щоб учитель та
учні були задоволені результатом?» (ОЦ «Школа успіху»,
17.10.20).
14.
«Як створити відеоурок, відеоролик? (допомога вчителю в умовах
дистанційного навчання)» (ОЦ «Школа успіху», 07.11.20).
15.
«Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та
віртуальному освітньому середовищі (Ромни, Центр професійного розвитку
педагогічних працівників Роменської міської ради Сумської області, онлайн-марафон «Сучасні стратегії
формувального оцінювання», 18.05.21).
16.
«Використання
артхвилинок у процесі формування практичних умынь писати власне
висловлення» (Усеукраїнський інтернет-марафон «Використання сучасних цифрових інструментів в
умовах дистанційного навчання», 17.06.21)
17.
«Оцінювання учнів по-сучасному (Первомайськ,
ВП «Первомайський фаховий коледж НУК імені адмірала Макарова, методичне
об'єднання викладачів філологічних дисциплін ВСП ПФК НУК імені адмірала
Макарова «Ефективність сучасних підходів у процесі викладання філологічних
дисциплін», 20.05.21).
18.
«Як створити унікальний посібник для учнів та вчителів швидко та якісно?»
(Магістральний мініEdCamp Chernihiv «Баланс у житті педагога»,
04.12.21).
19.
«Поради сучасному вчителю: як зробити урок цікавим»
(Управління Державної служби якості освіти в Чернігівській області, круглий
стіл «Педагог якісної школи. Який він?», 10.11.21).
20.
«Новітній підхід до організації дистанційного
навчання» (Управління Державної служби якості освіти в Чернігівській області, онлайн-семінар
для керівників ЗЗСО «Дистанційнетнавчання як сучасна освітня технологія»,
28.12.21).
21.
«Галерея нових онлайн-р есурсів для організації ефективного
дистанційного навчання» (ОЦ «Школа успіху», 15.01.21).
22.
«Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та
віртуальному освітньому середовищі» (ОЦ «Школа успіху», 31.01.21).
23.
«Особливості створення технологічної карти
онлайн-уроку» (ОЦ «Школа успіху», 21.02.21).
24.
«Основи технічного редагування. Секрети
створення навчального посібника» (ОЦ «Школа успіху», 28.03.21).
25.
«Методика використання прикладів із
художнього мистецтва (картин, скульптур, фільмів, мультфільмів, пісень) у
процесі написання власного висловлення» (ОЦ «Школа успіху», 23.04.21).
26.
«Кейс нових онлайн-ресурсів для сучасного
вчителя (створення анімацій, ігор, тестів, презентацій, квестів, опитувань,
відеозапису з екрана)» (ОЦ «Школа успіху», 27.05.21).
27.
«Організація командної роботи в
онлайн-просторі» (ОЦ «Школа успіху», 10.10.21).
28.
«Як
створити електронний посібник із PDF-документа» (ОЦ «Школа успіху», 31.10.21).
29.
«Як навчити учнів самостійно готуватися до
ЗНО з української мови та літератури: методичні рекомендації» (ОЦ «Школа
успіху», 14.12.21).
30.
«Дистанційна підготовка учнів до предметних
олімпіад, захисту МАН, ЗНО, ДПА» (ОЦ «Школа успіху», 05.12.21).
31.
«Особливості створення
електронного посібника» (Відділ освіти
Талалаївської сільської ради Ніжинського району, 10.01.22).
32.
«Створення та використання
навчально-розвивальних ігор в освітньому процесі» («Atomshub», Всеукраїнська наукова онлайн-конференція «Сучасні підходи до якісного освітнього
процесу», 11.02.22 р).
33.
«Як підготуватися до атестації без емоційного
напруження?» (ОЦ «Школа успіху», 06.02.22).
34.
«Особливості реалізації принципу наступності
в НУШ: взаємозв’язок програм, методів, форм навчання та виховання, оцінювання»
(ОЦ «Школа успіху», 20.02.22).
35.
«Використання карток особистісного росту в
освітній діяльності" (ОЦ "Школа успіху»,
12.04.22).
36.
«Формування в
учнів готовності до Національного мультипредметного тесту (ч. 1
"Українська мова") та розвиток уміння писати мотиваційний лист»
(21.04.22; у співавторстві з Н. Немировською).
37.
«Використання цікавих онлайн-ігор, тестів у
процесі підготовки учнів до НМТ» (ОЦ "Школа успіху», 05.05.22).
38.
«Формування
літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, І семестр)» (20.05.22; у
співавторстві з Н. Немировською);
39.
«Формування
літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, ІІ семестр)» (Ч. І) (03.06.22;
у співавторстві з Н. Немировською);
40.
«Формувальне
оцінювання на уроках української літератури (НУШ, 5 клас)» (17.06.22);
41.
«Формування
літературних компетентностей учнів НУШ (5 клас, ІІ семестр)» (Ч. ІІ) (24.06.22;
у співавторстві з Н. Немировською);
42.
«Нові підходи
до викладання лексикології та фразеології на уроках української мови в 5 класі
НУШ» (05.08.22);
43.
«Нові підходи
до викладання синтаксису простого речення та РМ на уроках української мови в 5
класі НУШ» (18.08.22);
44.
«Щоденник
спостереження, учнівське портфоліо, свідоцтво досягнень, характеристика,
ведення журналу в 5 класі НУШ: як задовольнити потреби всіх учасників
освітнього процесу» (02.10.22);
45.
«Мотиваційні
«гачки» на уроках української мови та літератури» (11.11.22);
46.
«Код позитиву
від ОЦ «Школа успіху» (28.12.22).
47. «Створення орієнтовних
завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі» (09.04.2023);
48. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Emaze», «Piktochart», «Сalameo»,
«StoryJumper», «SlidesMania» (26.02.2023);
49. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Miro», «Popplet», «Scrumblr»,
«Twinkl», «Аctionbound» (19.02.2023);
50. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Вeautiful», «Learningapps», «TED-Ed»,
«Mural», «Рolleverywhere» (15.02.2023);
51. «Використання сервісів
«Рeardeck», «Mentimeter», «Quizalize», «Вookcreator», «VistaCreate», «Flip
Grid» в освітній діяльності» (22.02.2023);
52. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою
сервісів: «Classtime», «Kahoot», «Quizizz», «Quizalize», «Quizlet» (29.01.2023);
53. «Методика викладання
морфології (іменника, прикметника) в 6 класі НУШ» (16.06.2023);
54. «Методика викладання морфеміки
та словотвору в 6 класі НУШ» (09.06.2023);
55. «Як досягнути компромісу в
діалозі «учительство та штучний інтелект» (20.05.2023);
56. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою
сервісів: «Learnhip», «Weje», «Studystack», «Вuncee», «ToonyTool» (2023);
57. «Моделювання сучасного
компетентнісно орієнтованого уроку в НУШ” (14.10.2023);
58. «Реалізація компетентнісно
орієнтованого підходу в процесі вивчення української мови та літератури»
(22.08.24).
59. «Нові підходи до створення
сучасного уроку» (29.08.24).
60. Новорічні онлайн-вечірки (2021,
2022, 2023).
61. «Як розвинути мотивацію
особистісного росту» (29.10.2023);
62. «Якісний зворотний зв’язок» (26.11.2023);
63. «Як створити ефективний
урок за допомогою штучного інтелекту» (29.03.24).
64. «Методичні аспекти
підготовки учнів та учениць до НМТ з української мови» (01.03.24).
65. «Як створити ефективний урок
за допомогою штучного інтелекту» (29.03.24).
66. «Як написати мотиваційний
лист?» (01.06.24).
67. «Що приховано за девятьма крапками
в сервісі «Canva» (14.06.24).
68. «АІ-зображення та ірреальні
відео, що привертають увагу» (27.06.24)
Спікерка 2 вебінарів
від проєктів «На урок» та «Всеосвіта»
69. «Технологія
створення навчальних відеороликів» («На урок», Харків, 2019 р.) https://www.youtube.com/watch?v=Ay4dyBDvG_c
70. «Особливості
використання флешкарток у процесі вивчення української мови та літератури»
(«Всеосвіта») https://www.youtube.com/watch?v=zGF_wO2NxOM&t=2004s
Авторка та спікерка 9 вебінарів від ТОВ
«Літера ЛТД»:
71.
«Особливості
створення я навчальних програм та календарного планування НУШ» (09.08.22);
72.
«Як спонукати
учнів до рефлексії: система цікавих психологічних вправ» (22.08.22);
73.
«Особливості
проведення уроку зарубіжної літератури в НУШ в умовах воєнного стану (онлайн –
офлайн – змішане навчання)» (25.08.22, у співавторстві з Ю. Ковбасенко);
74.
«Використання
маршрутних листів на уроках української мови та літератури» (21.10.22);
75.
«Особливості
створення та використання щоденника спостереження та щоденника самооцінювання в
НУШ» (27.10.22);
76.
Створення
онлайн-ігор із допомогою сервісу «Genially» (03.11.22);
77.
Технологія
створення та використання чек-листів з української мови та літератури (24.11.22);
78.
Новорічна
онлайн-вечірка для освітян України від команди видавництва «Літера ЛТД»
(22.12.22);
79.
«Wizer, Live
Worksheets, Formative як ефективні інструменти формувального та підсумкового
навчання на уроках» (24.09.22).
80. «Написання мотиваційного листа: лайфхаки» (ТОВ "Академія
інноваційного розвитку освіти» (21.03.23).
81. «Застосування діяльнісного підходу в процесі викладання української
мови та літератури» (28.03.23).
82. «Використання психологічних вправ у роботі з учнями та ученицями» (11.04.23).
83. «Як створити навчальний посібник в онлайн-просторі: лайфхаки» (18.04.23).
Презентувала свій досвід на 20 всеукраїнських
заходах як спікерка
84. Виступ на
засіданні круглого столу «Педагог якісної школи. Який він?» (Управління
Державної служби якості освіти в Чернігівській області, 10.11.21).
85. TED-виступ на
WEPIE-event для освітян «Інноваційні практики у світовому освітньому процесі:
навчання без кордонів» («Якою має бути освіта в сучасних реаліях життя?»,
25.06.22, 10 год).
86. Виступ на
Всеукраїнських Грищенківських читаннях - 2022 (НДУ ім. М. Гоголя, 07.10.2022; 8
год).
87. Виступ на
Всеукраїнській онлайн-конференції «Теоретичні та методологічні проблеми
сучасної педагогіки та психології» (ПНЗ «Київський інститут післядипломної
педагогічної освіти», 09-10.10.22).
88. Виступ на
Всеукраїнській онлайн-конференції «Сучасні підходи до якісного освітнього
процесу» (Atoms Hub, 11.02.22).
89. Виступ на
Всеукраїнській онлайн-конференції «Створення комфортних умов для початку нового
навчального року» (ГО «РУХ Освіта», 20-21.08.22).
90. Виступ на
Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Вектори розвитку якісної освіти в
Україні» (ГО «РУХ Освіта», 10.12.22).
91. Виступ на
Всеукраїнській науковій онлайн-конференції «Актуальні проблеми та пріоритетні
напрямки розвитку освіти в Україні» (ГО «РУХ Освіта», 29.10.22).
92. Виступ на IV
Міжнародній науково-практичній конференції «Партнерська взаємодія в системі
інститутів соціальної сфери» (НДУ ім. М. Гоголя, 10.11.2022).
93. Виступ на
Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі «Обдарованість: методи
діагностики та специфіка моніторингу» (Інститут обдарованої дитини НАПН
України, 30.05.22).
94. Виступ на методичному
об’єднанні педпрацівників Відділу освіти Талалаївської сільської ради
Ніжинського району «Особливості створення електронного посібника» (10.01.2022).
95. Виступ на онлайн-марафоні «Сучасні стратегії
формувального оцінювання» - «Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та
віртуальному освітньому середовищі (Ромни, Центр професійного розвитку педагогічних
працівників Роменської міської ради Сумської області, 18 травня 2021 р., 10
год).
96. Виступ на засіданні
методичного об'єднання викладачів філологічних дисциплін ВСП ПФК НУК імені
адмірала Макарова «Ефективність сучасних підходів у процесі викладання
філологічних дисциплін» (Первомайськ, ВП «Первомайський фаховий коледж НУК
імені адмірала Макарова, 20 травня 2021 р., 6 год).
97. Виступ на Магістральній
мініEdCamp Chernihiv «Баланс у житті педагога» (25.09.21).
98. Виступ на засіданні круглого столу «Педагог якісної школи. Який він?» (Управління Державної
служби якості освіти в Чернігівській області, 10.11.21).
99. Виступ на вебінарі Всеукраїнській онлайн-конференції "Пріоритети в освіті:
гнучкість, ідеї, мотивація" (19.02.23)
100. Виступ на вебінарі Всеукраїнській онлайн-конференції від ІППО "Сучасні підходи
до викладання в НУШ" (11.02.23).
101. Виступ на Всеукраїнській
онлайн-конференції від ІППО "Сучасні підходи до викладання в НУШ"
(11.02.23).
102. Виступ на вебінарі
Всеукраїнської онлайн-конференції "Створення безпечного й комфортного в
умовах Нової української школи" (ATOMS HUB, 18.03.23).
103. Виступ на заході «Починаю з себе» ("Крокуймо разом до успішного
складання іспиту в доросле життя"
(ГО "Твої кроки", 24.06.23).
104. Виступ на Всеукраїнській
практичній онлайн-конференції «Розвиток компетентностей в освітньому середовищі»
(Atoms Hub; 16.03.24).
Немає коментарів:
Дописати коментар