Розділи

01.07.24

Досягнення моїх учнів та учениць

 Упродовж 119 р. педагогічної діяльності я формую в дітей позитивне мислення, розвиваю якості життєстійкої особистості, а протягом останніх 5 р. реалізую концепцію життєстійкої особистості (проєкт реалізовано в рамках грантового навчання від ГО "Київська школа державного управління імені Сергія Нижного" "Освіта задля успіху українців. Освітня політика та освітні технології для післявоєнної України" (15.09.23-21.10.23). Як показує досвід, це допомогає дітям стати більш упевненими у своїх можливостях, повірити в успіх і досягнути високих результатів у навчанні, роботі, такі діти є чудовими ораторами й не мають страху публічного виступу, адже ми з ними спробували все – від захисту презентації, батлів, ТЕД-виступів до захисту наукової роботи.

 Мої учні успішно складають ЗНО/НМТ та вступаю в омріяні заклади вищої освіти: 1 учениця склала іспит на 200 б., 26 учнів – на 190+, 13 – на 180+ б., 11 – на 170+ б. Детальніше у відео: https://www.youtube.com/shorts/K1LONAyD-2M

Усі мої учні (100%)  успішно складають ЗНО / НМТ: Солодовник К (200 б.)., Матвіюк В., Канцеляренко Я., Биндю Т., Богдан Н., Прочай М. (199,5 б.),  Гопка І. (198 б.), Силенко К., (198 б.), Мироненко Н. (197 б.), Пабат Н. (196 б.), Козир А. (196 б.), Редька Т. (196 б.), Міхієнко Ю. (196 б.), Карпенко А. (195 б.), Карпенко Ю. (195 б.),  Гребеник О. (194 б.), Крупка Ю. (193 б.), Фесенко О. (192 б.), Нечипоренко В. (192 б.), Умаєва Л. (192 б.), Хоменко В. (192 б.), Харченко В. (190 б.), Ріпа В. (190 б.), Яценко А. (190 б.), ; Михальчишина А. (189 б.), Аксьон А. (187 б.), Крутась А. (189 б.),  Колешня (188 б.), Кисіль О. (188 б.), Бутурлим А. (185 б.), Фищук Н. (184 б.),  Руденко В. (184 б.), Русаков К. (180 б.), Корецький А. (175 б.), Горовий В. (170 б.), Романченко Я., Сірик О., Богдан А., Войтенко В., Федоренко І. (170+ б.), Гах Н. (166 б.), Скальницька А. (164 б.), Бондарєва Ю. (162 б.), Дутий І. (160 б.), Коваль А. (159 б.), Олійник Л. (157 б.), Лупинос В. (155 б.). У 2020 р. мої учні отримали 10-12 балів (Мельник В. (12), Малій Ю. (12), Чаленко М. (12), Карпенко Ю. (11), Авраменко Я. (11), Бойко А. (11), Колош С. (11), Марченко Б. (11), Попова А. (11), Гнатова В. (10), Дуда Я (10), Савченко В. (10), Хмарук О. (10), Зацерковний Б. (10), Салій І. (10).   

Я підготувала 15 призерів Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт: Д. Безпала ‒ диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2009 р.; Т. Омельченко – диплом Іступеня І етапу МАН, 2009 р.; А.Мохно – диплом І ступеня І етапу МАН, 2010;  Д. Костюченко ‒ диплом ІІІ ступеня І етапу МАН, 2011р.; А. Ткачук – диплом ІІ ступеня І етапу МАН, 2011 р.; Т. Зданевич ‒ диплом ІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2013 р.; А. Борщ – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІ ступеня ІІІ етапу МАН, 2015; О. Линник – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2016; Т. Зінченко – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2016; Ю. Міхієнко – диплом І ступеня ІІ етапу, диплом ІІІ ступеня ІІІ етапу МАН, 2016; В. Нечипоренко – диплом ІІ ступеняІІ етапу МАН, 2017; Кантур А. – диплом ІІІ ступеня ІІ етапу МАН, 2018 р.; Гопка І. – диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2018 р.; Матвіюк В. - диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2019 р.; Канцеляренко В. - диплом І ступеня ІІ етапу МАН, диплом учасниці ІІІ етапу МАН, 2019 р. Пишаюся 5 з них, які гідно представили наукові роботи на всеукраїнському рівні.

Підготувала 22 призерів Всеукраїнської шкільної дистанційної олімпіади з української мови «Всеосвіта», 14 - Всеукраїнської інтернет-олімпіади з української мови та літератури «На урок», 10 призерів Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури, психології та педагогіки, 10 призерів всеукраїнських, обласних конкурсів, 115 учнів до участі в конференціях (https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_93.html ), 118 – у написанні наукових статей https://tatianasiltsc.blogspot.com/p/blog-page_91.html, 9 – практикумів: «Виховання сімейних цінностей старшокласників у процесі літературного діалогу з батьками» (А. Борщ), «Дизайн шкільної форми старшокласників» (Ю. Міхієнко), «Використання ефективних копінг-стратегій у процесі підготовки старшокласників до ЗНО з української мови та літератури» (Т. Зінченко), «Технологія виконання домашніх завдань з української літератури в старшій школі» (О. Линник), «Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій» (В. Нечипоренко), «Літературна відеохвилинка як жанр сучасного відеомистецтва» (О. Андрійко), «Модель старшої української школи (за Законом України «Про освіту» (2017))» (І. Гопка), «Роль фізкультхвилинок у формуванні життєстійкості старшокласників» (А. Кантур), «Дизайн підручника для покоління Z» (В. Канцеляренко).

Немає коментарів:

Дописати коментар