Розділи

02.07.24

Авторка 73 тренінгів для вчительства України

Авторка 73 тренінгів для вчительства України

11 офлайн-тренінгів  для освітян України від Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”: https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430 

1. «Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу в процесі вивчення української мови та літератури» (для вчителів м. Бровари та Київської області; 22.08.23).

2. «Крокуймо разом у доросле й самостійне життя» (для вчителів м. Ковель Волинської області; у рамках Усеукраїнського проєкту «Починаю з себе» (ГО «Твої кроки», 24.06.23).

3. «Створення навчального контенту за допомогою штучного інтелекту» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 22.12.23).

4. «Особливості формувального оцінювання в НУШ» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 12.01.24).

5. «Дизайн сучасного уроку» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 27.01.24).

6. «Створення та використання онлайн-тестів, онлайн-ігор в освітній діяльності» (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 25.02.24).

7. «Як подолати професійне вигорання»  (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 17.03.24).

8. «Як зберегти життєстійкість в умовах війни” (для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 28.03.24).

9. «Використання ШІ в освітній діяльності» (Осій, Хустський р-н, 04.07.24).

10. “Створення та використання онлайн-інтерактиву в освітній діяльності” (м. Кагарлик, Київська обл., 24.08.24).

11. «Як завжди бути на висоті: планер успішного педагога” (для освітян м. Луцьк Волинської обл.; 31.03.24). 

 

 

 10 офлайн-тренінгів від “Клубу щасливих освітян” (ОЦ “Школа успіху”)

1.«Як полюбити себе?» (02.09.18).

2.«Як створити власний бізнес?» (23.09.18).

3.«Інноваційні методи навчання покоління Z» (10.11.19).

4.«Використання онлайн-ресурсів в освітньому просторі» (10.02.19).

5.«Як виховати учня-новатора?» (09.10.19)

6.«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати й систематизувати матеріал?» – для вчителів України, оналайн (01.11.2019 р.).

7.«Ефективні техніки самозанурення. Ароматерапія як засіб пізнання власного

8.«Як пізнати власне “Я» (11.01.2020 р.)

9.«Визначення пріоритетів у житті сучасного педагога» (02.12.2019 р.)

10.«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати й систематизувати вивчений матеріал» (Ніжин, 01 листопада 2019 р.).

 

 35 онлайн-тренінгів для освітян України від Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”: http://surl.li/evhgd 

 https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430

1. «Використання сервісів «AhaSlides», «Іnteracty», «Studystack», «Вookwidgets», «Knovio» в освітній діяльності»  (для вчителів Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича Миколаївської міської ради Миколаївської області; 05.01.24);

2. «Нові підходи до створення сучасного уроку» (для вчителів Миколаївського ліцею імені Олега Ольжича; 23.08.23);

3. «Особливості комунікації з учнями та ученицями в онлайн-форматі” (для учасників та учасниць Усеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Лідерство та обдарованість: сучасний науковий дискурс та освітня практика» (Київ, Інститут обдарованої дитини НАПН України; 16.02.24));

4. «Особливості інтерактивної підготовки до НМТ» (для вчителів Комунальної установи «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників»; заплановано 28.02.24).

 5. «Оцінювання учнів по-сучасному в реальному та віртуальному освітньому середовищі (Ромни, Центр професійного розвитку педагогічних працівників Роменської міської ради Сумської області, 18.05.21).

6. «Ефективність сучасних підходів у процесі викладання філологічних дисциплін» (Первомайськ, ВП «Первомайський фаховий коледж НУК імені адмірала Макарова, 20 травня 2021 р., 6 год).

7. «Використання сервісів «Slido», «Рeardeck», «Mentimeter», «Quizalize», «Вookcreator»,  «VistaCreate», «Flip Grid» в освітній діяльності» (22.01.23);

8. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів:  «Classtime», «Kahoot», «Quizizz», «Вaamboozle», «Quizlet»  (29.01.23);

9. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів:  «Learnhip», «Weje», «Studystack», «Вuncee», «ToonyTool»   (05.02.23);

10. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Вeautiful», «Learningapps», «TED-Ed», «Mural», «Рolleverywhere» (15.02.23);

11. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Miro», «Popplet», «Scrumblr», «Twinkl», «Аctionbound» (19.02.23);

12. «Створення онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Emaze», «Piktochart», «Сalameo», «StoryJumper», «Bookcreator», «SlidesMania» (26.02.23);

13. «Створення орієнтовних завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі» (09.04.23);

14. «Як досягнути компромісу в діалозі «учительство та штучний інтелект» (20.05.23);

15. «Моделювання сучасного компетентнісно орієнтованого уроку в НУШ» (14.10.23);

16. «Як розвинути мотивацію особистісного росту» (29.10.23);

17. «Якісний зворотний зв'язок» (26.11.23).

18. «Використання штучного інтелекту в освітній діяльності»  (Юр’ївський ліцей Юр'ївської селищної ради; 27.03.24);.

19. «Як зберегти життєстійкість в умовах війни» (26.03.24).

20. «Як уникнути професійного вигорання» (22.03.24).

21.  «Особливості інтерактивної підготовки до НМТ» (28.02.24).

22. «Створення та використання онлайн-тестів, онлайн-ігор  в освітній діяльності»  (25.02.24).

23. Психологічна гра «Вихід із життєвого лабіринту» (10.02.24).

24. «Дизайн сучасного уроку»  (27.01.24).

25. «Особливості формувального оцінювання в НУШ» (12.01.24).

26-27. «Як зберегти життєстійкість в умовах війни”» (28.03.24)

28. «Використання штучного інтелекту в освітній діяльності»  (27.03.24).

29. “Як уникнути професійного вигорання” (22.03.24).

30. "Як спонукати учнів та учениць завітати на онлайн-урок в позаурочний час" (20.04.24, м. Дніпро). 

31. "Як залишатися в тренді, коли різниця з учнями - понад 20 р.?"  (Київ, 24.08.24).

32. "Проєктна робота з ШІ  - це просто" (15-23  липня 2024 р.; School To Go).

33. "Як стати на рок ближче до дитини за допомогою ШІ" (23.07.24; School To Go).

34 Як створити інноваційний цифровий урок для покоління "альфа" (24.07.24; School To Go).

35. Креативність та штучний інтелект: як створити онлайн-курс, чат-бот, гру, презентацію (31.07.24; School To Go).

 

     17 онлайн-тренінгів від ГС «Освіторія»

https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430

(листопад-грудень 2022 р.):

«Застосування діяльнісного підходу в НУШ»;

«Сучасний дизайн уроку НУШ»;

«Підготовка учасників освітнього процесу до звітного етапу Міжнародного дослідження якості освіти PISA-2024».


Немає коментарів:

Дописати коментар