Авторка 73 тренінгів для вчительства
України
✅ 11 офлайн-тренінгів для освітян України від Центру мовної та
цифрової освіти “Школа успіху”: https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
1. «Реалізація
компетентнісно орієнтованого підходу в процесі вивчення української мови та
літератури» (для вчителів м. Бровари та Київської області; 22.08.23).
2. «Крокуймо разом у
доросле й самостійне життя» (для вчителів м. Ковель Волинської області; у
рамках Усеукраїнського проєкту «Починаю з себе» (ГО «Твої кроки», 24.06.23).
3. «Створення навчального
контенту за допомогою штучного інтелекту» (для вчительства Куликівської громади
Чернігівської області; 22.12.23).
4. «Особливості
формувального оцінювання в НУШ» (для вчительства Куликівської громади
Чернігівської області; 12.01.24).
5. «Дизайн сучасного уроку»
(для вчительства Куликівської громади Чернігівської області; 27.01.24).
6. «Створення та
використання онлайн-тестів, онлайн-ігор в освітній діяльності» (для вчительства
Куликівської громади Чернігівської області; 25.02.24).
7. «Як подолати професійне
вигорання» (для вчительства Куликівської
громади Чернігівської області; 17.03.24).
8. «Як зберегти
життєстійкість в умовах війни” (для вчительства Куликівської громади
Чернігівської області; 28.03.24).
9. «Використання ШІ в
освітній діяльності» (Осій, Хустський р-н, 04.07.24).
10. “Створення та
використання онлайн-інтерактиву в освітній діяльності” (м. Кагарлик, Київська
обл., 24.08.24).
11. «Як завжди бути на
висоті: планер успішного педагога” (для освітян м. Луцьк Волинської
обл.; 31.03.24).
✅10 офлайн-тренінгів від
“Клубу щасливих освітян” (ОЦ “Школа успіху”)
1.«Як полюбити себе?»
(02.09.18).
2.«Як створити власний
бізнес?» (23.09.18).
3.«Інноваційні методи
навчання покоління Z» (10.11.19).
4.«Використання
онлайн-ресурсів в освітньому просторі» (10.02.19).
5.«Як виховати
учня-новатора?» (09.10.19)
6.«Як розвинути в покоління
Z уміння узагальнювати й систематизувати матеріал?» – для вчителів України,
оналайн (01.11.2019 р.).
7.«Ефективні техніки
самозанурення. Ароматерапія як засіб пізнання власного
8.«Як пізнати власне “Я»
(11.01.2020 р.)
9.«Визначення пріоритетів у
житті сучасного педагога» (02.12.2019 р.)
10.«Як розвинути в
покоління Z уміння узагальнювати й систематизувати вивчений матеріал» (Ніжин,
01 листопада 2019 р.).
✅35 онлайн-тренінгів для освітян України від
Центру мовної та цифрової освіти “Школа успіху”: http://surl.li/evhgd
https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
1. «Використання сервісів
«AhaSlides», «Іnteracty», «Studystack», «Вookwidgets», «Knovio» в освітній
діяльності» (для вчителів Миколаївського
ліцею імені Олега Ольжича Миколаївської міської ради Миколаївської області;
05.01.24);
2. «Нові підходи до
створення сучасного уроку» (для вчителів Миколаївського ліцею імені Олега
Ольжича; 23.08.23);
3. «Особливості комунікації
з учнями та ученицями в онлайн-форматі” (для учасників та учасниць
Усеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Лідерство та
обдарованість: сучасний науковий дискурс та освітня практика» (Київ, Інститут
обдарованої дитини НАПН України; 16.02.24));
4. «Особливості інтерактивної
підготовки до НМТ» (для вчителів Комунальної установи «Сарненський центр
професійного розвитку педагогічних працівників»; заплановано 28.02.24).
5. «Оцінювання учнів по-сучасному в реальному
та віртуальному освітньому середовищі (Ромни, Центр професійного розвитку
педагогічних працівників Роменської міської ради Сумської області, 18.05.21).
6. «Ефективність сучасних
підходів у процесі викладання філологічних дисциплін» (Первомайськ, ВП
«Первомайський фаховий коледж НУК імені адмірала Макарова, 20 травня 2021 р., 6
год).
7. «Використання сервісів
«Slido», «Рeardeck», «Mentimeter», «Quizalize», «Вookcreator», «VistaCreate», «Flip Grid» в освітній
діяльності» (22.01.23);
8. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів:
«Classtime», «Kahoot», «Quizizz», «Вaamboozle», «Quizlet» (29.01.23);
9. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів:
«Learnhip», «Weje», «Studystack», «Вuncee», «ToonyTool» (05.02.23);
10. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Вeautiful», «Learningapps», «TED-Ed»,
«Mural», «Рolleverywhere» (15.02.23);
11. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Miro», «Popplet», «Scrumblr»,
«Twinkl», «Аctionbound» (19.02.23);
12. «Створення
онлайн-інтерактиву з допомогою сервісів: «Emaze», «Piktochart», «Сalameo»,
«StoryJumper», «Bookcreator», «SlidesMania» (26.02.23);
13. «Створення орієнтовних
завдань НМТ та різноманітні шляхи їх використання в освітньому процесі»
(09.04.23);
14. «Як досягнути
компромісу в діалозі «учительство та штучний інтелект» (20.05.23);
15. «Моделювання сучасного
компетентнісно орієнтованого уроку в НУШ» (14.10.23);
16. «Як розвинути мотивацію
особистісного росту» (29.10.23);
17. «Якісний зворотний
зв'язок» (26.11.23).
18. «Використання штучного
інтелекту в освітній діяльності»
(Юр’ївський ліцей Юр'ївської селищної ради; 27.03.24);.
19. «Як зберегти
життєстійкість в умовах війни» (26.03.24).
20. «Як уникнути
професійного вигорання» (22.03.24).
21. «Особливості інтерактивної підготовки до НМТ»
(28.02.24).
22. «Створення та
використання онлайн-тестів, онлайн-ігор
в освітній діяльності»
(25.02.24).
23. Психологічна гра «Вихід
із життєвого лабіринту» (10.02.24).
24. «Дизайн сучасного
уроку» (27.01.24).
25. «Особливості
формувального оцінювання в НУШ» (12.01.24).
26-27. «Як зберегти
життєстійкість в умовах війни”» (28.03.24)
28. «Використання штучного
інтелекту в освітній діяльності»
(27.03.24).
29. “Як уникнути
професійного вигорання” (22.03.24).
30. "Як спонукати
учнів та учениць завітати на онлайн-урок в позаурочний час" (20.04.24, м.
Дніпро).
31. "Як залишатися в
тренді, коли різниця з учнями - понад 20 р.?" (Київ, 24.08.24).
32. "Проєктна робота з
ШІ - це просто" (15-23 липня 2024 р.; School To Go).
33. "Як стати на рок
ближче до дитини за допомогою ШІ" (23.07.24; School To Go).
34 Як створити інноваційний цифровий урок для покоління
"альфа" (24.07.24; School To Go).
35. Креативність та штучний інтелект: як створити онлайн-курс,
чат-бот, гру, презентацію (31.07.24; School To Go).
✅17 онлайн-тренінгів від ГС «Освіторія»
https://school-of-success-2020.pp.ua/?page_id=5430
(листопад-грудень 2022 р.):
«Застосування діяльнісного
підходу в НУШ»;
«Сучасний дизайн уроку
НУШ»;
«Підготовка учасників
освітнього процесу до звітного етапу Міжнародного дослідження якості освіти
PISA-2024».
Немає коментарів:
Дописати коментар