Розділи

02.07.24

Авторка 23 майстерок та 8 семінарів

 

 22 майстер-класів

1. «Формування ґендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури» – для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2012).

2. «Формування ґендерної компетентності вчителя» – для вчителів Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради та студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2014).

3. «Профілактика схильності старшокласників до ґендерного насильства засобами української літератури» – для учасників міжнародної конференції «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей» (Тернопіль, 2014).

4. Презентація власного педагогічного досвіду для студентів філологічного факультету НДУ імені М. Гоголя (Ніжин, 2015).

5. «Формування партнерських взаємин між хлопцями та дівчатами раннього юнацького віку в контексті педагогіки успіху» – для учасників Міжнародної наукової конференції «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» (Ніжин,

НДУ імені Миколи Гоголя, 2016).

6. «Сім’я без насильства – основа ґендерної гармонії» (майстер-клас із ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) – для учасників Міжнародної студентської науково-практичної конференції (Ніжин, НДУ імені Миколи Гоголя, 2017).

7. «Інноваційні підходи до формування життєстійкості старшокласників у процесі вивчення української мови та літератури» – для учасниківафілійованої (не)конференції

міні-EdCamp Чернігів «Учительcтво й учнівство – мистецтво бути разом. For future!» (Чернігів, 2018 р.).

8. «Технологія формування позитивного мислення старшокласників засобами української літератури» – для учасниківафілійованої (не)конференції mini-EdCamp Konotop «Школа успіху: учитель-натхненник = учень-лідер» (Конотоп, 2018 р.).

9. «Яким має бути урок сучасного філолога? (інноваційні техніки навчання покоління Z)» – для вчителів м. Бровари та Київської області (Бровари, 2020 р.)

10. «Інтерактивні прийоми формування позитивного мислення старшокласників. Зарубіжні освітні тренди» – для учасників ПедХабу (Ніжин, червень 2018 р.).

12. «Мистецтво відпочинку проактивного вчительства» – для учасників MiniEdCampKiev «Ідеальна школа: параметри вимір» (Київ, 1 листопада 2018 року).

13. «Інноваційні методи навчання покоління Z» – для вчителів м. Ніжин (Ніжин, 10 листопада 2018 р.).

14. «Використання метафоричних карток у навчально-виховному процесі як засіб формування успішної особистості учня» – для учителів м. Суми (Суми, 15 грудня 2018 р.).

15. «Формування психологічної готовності старшокласників до ЗНО на уроках української літератури» – для учасників (не)конференції міні-EdCamp «Новий формат освіти: мистецтво вчити та вчитися» (Ніжин, 18 травня 2019 р.).

16. «Особливості використання навчальних та розвивальних флешкарток у роботі з учнями” (Київ, «Академія інноваційного розвитку освіти», 30 листопада 2019 р.).

17. «Використання ефективних прийомів запам’ятовування» (Київ, ліцей «Греміум», 3 грудня 2019 р.).

18. «Інтегрована підготовка старшокласників до ЗНО з української мови та літератури (література, музика, живопис, архітектура, скульптура, кіно)» (Київ, ІІ “Академія ігрових технологій” (26 жовтня 2019 р.).

19. «Яким має бути урок сучасного філолога? (інноваційні техніки навчання покоління Z)» (Бровари, 14.02.2020 р.)

20. «Як досягнути внутрішнього балансу засобами метафоричних карток, створених штучним інтелектом» (Суми, 20.04.2024).

21. «Як спонукати учнів та учениць завітати на онлайн-урок в позаурочний час» (Дніпро, 20.04.2024).

22. «Використання цифрових ресурсів для подолання освітніх втрат з української мови» (Семенівка, 22.04.24).

 23. (Львів, 2024).

8 семінарів для вчителів Чернігівської області

1. «Застосування ґендерного методу на заняттях із української літератури в 10-11 класах» (Ніжин, 2007).

2. «Особливості інтерпретації ґендерної картини світу в романах Панаса Мирного, Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» та Оксани Забужко «Польові дослідження з українського сексу» (Ніжин, 2008).

3. «Ідея егалітарного навчання в контексті вивчення української літератури» (Ніжин, 2008).

4. «Формування ґендерної гармонії у взаємовідносинах чоловіка та жінки» (Ніжин, 2008).

5. «Любов як основа ґендерної гармонії» (Ніжин, 2009).

6. «Модель ґендерної інтеракції в романістиці Л.Костенко, Ю.Покальчука, Люко Дашвар») (Ніжин, 2011).

7. «Тропи» (соціокультурна змістова лінія: національно-патріотичне виховання, формування потреби бути успішною особистістю) («Застосування на уроці методик педагогіки успіху як стратегії радісного навчання») (Ніжин, 2016).

8. «Сім’я без ґендерного насильства – основа гармонійних взаємин між чоловіком і жінкою» (виховна година з ґендерного законодавства ХІХ-ХХІ ст. та української літератури) («Упровадження педагогіки успіху у виховну роботу закладу» (Ніжин, 2017).  

Немає коментарів:

Дописати коментар